Photos of uslim2012


https://scontent-iad3-1.cdninstagram.com/vp/ad29e4289fced357531ad65fb84f4d0a/5DFA6B40/t51.2885-15/e35/s320x320/67498246_130837768179472_677478496915646258_n.jpg?_nc_ht=scontent-iad3-1.cdninstagram.com

Comment from :


PENGAMBILAN PERLU KONSISTEN dan MENGIKUT ATURAN MASA YG SEPATUTNYA. . . . berat 80kg ke bwh (hanya pengambilan sekali sehari diwaktu pagi . . 630-730 pagi 1 sachet + 150-200ml air sejuk peti minum terus amik ngan perut kosong . . berat 80kg ke atas perlu diambik sehari dua kali . . amik waktu pagi 630-730 pagi petang 530-630ptg . . bancuh guna air sejuk peti atau suhu bilik jgn bancuh air panas atau suam kerana ia akan kembang n berlendir (fiber psyllium husk+ kaktus) . . 3 liter air kosong period leh amik mcm biasa lapar makan jgn tahan lapar . . jgn amik air karbonat air kelapa air manis yg kerap kopi (utk proses penurunan ngan lebih cepat) jangan amik pada waktu yg tidak disyorkan. ia akan menyebabkan anda akan kelaparan . . penurunan akan lebih efektif dan pantas bila anda senaman minum air kosong ngan byk . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #utrim2013 #uslim2012 #ushape2015 #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #kuruslangsing #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

2 Days ago

https://scontent-iad3-1.cdninstagram.com/vp/52570a837e290e73a49f800526e39b4d/5DD86CA5/t51.2885-15/e35/c66.0.828.828a/s320x320/67644846_157548048723518_5691666507444117265_n.jpg?_nc_ht=scontent-iad3-1.cdninstagram.com

Comment from :


penjelasan tentang ini lebih terperinci jika admin nak terangkan malah trainer gym atau coach dietating lebih pandai untuk menerangkannya . . . mengenai produk @qasehslimmingbooster ada antara mereka yang tak turun berat badan tetapi hanya inci yg turun berbanding berat mereka! . . . kenapa?. untuk pengetahuan kowg produk ni mengandungi rumusan fiber yang tinggi dan bahan aktif pembakaran lemak jika anda bukan seorang yg mengamalkan air kosong 3 liter sehari dan makan main belasah makan PENURUNAN BERAT TAK AKAN BERLAKU!!! ia hanya MENURUKAN INCI dan berat anda pada level yg sama!! . . . admin nak ingatkan bahawa air kosong sgt penting jangan amik air manis sesuka hati makan nasi berkalix, kueh berbiji kenyang pun makan lagi. itu bukan nak kurus itu nak membina lemak . . . . please memahami produk membantu dan anda perlu minum air utk membantu pembakaran lemak ngan sempurna . . . Produk ni tidak mempunyai sitabutamine jadi penurunan memerlukan air kosong 3 liter dan penurunan x berdesup sepertimana produk lain dan viral . kami bukan nak kaya raya tapi kami hanya membantu untuk mereka yg nak menurunkan berat badan secara smeulajadi dan selamat . . . #kurus #kuruscepat #kurussihat #langsing #kuruslangsing #plussize #qasehslimmingmalaysia #sayajual #agentdiperlukan #stokisdiperlukan #ushape2013 #uslim2012 #kualalumpur #kuruspantas #cantik #artismalaysia #kurussebelumraya #kahwin #bajuraya2019murah #igshopmalaysia #produkkesihatan #produkkkm #produkmalaysia #followersmalaysia

4 Days ago

https://scontent-iad3-1.cdninstagram.com/vp/c750cb8f385a518536d01439fc4d626d/5DF77325/t51.2885-15/e35/s320x320/66513601_500296507180651_7518943984838887582_n.jpg?_nc_ht=scontent-iad3-1.cdninstagram.com

Comment from :


PENGAMBILAN PERLU KONSISTEN dan MENGIKUT ATURAN MASA YG SEPATUTNYA. . . . berat 80kg ke bwh (hanya pengambilan sekali sehari diwaktu pagi . . 630-730 pagi 1 sachet + 150-200ml air sejuk peti minum terus amik ngan perut kosong . . berat 80kg ke atas perlu diambik sehari dua kali . . amik waktu pagi 630-730 pagi petang 530-630ptg . . bancuh guna air sejuk peti atau suhu bilik jgn bancuh air panas atau suam kerana ia akan kembang n berlendir (fiber psyllium husk+ kaktus) . . 3 liter air kosong period leh amik mcm biasa lapar makan jgn tahan lapar . . jgn amik air karbonat air kelapa air manis yg kerap kopi (utk proses penurunan ngan lebih cepat) jangan amik pada waktu yg tidak disyorkan. ia akan menyebabkan anda akan kelaparan . . penurunan akan lebih efektif dan pantas bila anda senaman minum air kosong ngan byk . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #utrim2013 #uslim2012 #ushape2015 #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #kuruslangsing #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

5 Days ago

https://scontent-iad3-1.cdninstagram.com/vp/0328f09505ba6507b33643dec2da32d1/5E0F327E/t51.2885-15/e35/s320x320/68829895_157648465351372_844739992520369362_n.jpg?_nc_ht=scontent-iad3-1.cdninstagram.com

Comment from :


PENGAMBILAN PERLU KONSISTEN dan MENGIKUT ATURAN MASA YG SEPATUTNYA. . . . berat 80kg ke bwh (hanya pengambilan sekali sehari diwaktu pagi . . 630-730 pagi 1 sachet + 150-200ml air sejuk peti minum terus amik ngan perut kosong . . berat 80kg ke atas perlu diambik sehari dua kali . . amik waktu pagi 630-730 pagi petang 530-630ptg . . bancuh guna air sejuk peti atau suhu bilik jgn bancuh air panas atau suam kerana ia akan kembang n berlendir (fiber psyllium husk+ kaktus) . . 3 liter air kosong period leh amik mcm biasa lapar makan jgn tahan lapar . . jgn amik air karbonat air kelapa air manis yg kerap kopi (utk proses penurunan ngan lebih cepat) jangan amik pada waktu yg tidak disyorkan. ia akan menyebabkan anda akan kelaparan . . penurunan akan lebih efektif dan pantas bila anda senaman minum air kosong ngan byk . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #utrim2013 #uslim2012 #ushape2015 #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #kuruslangsing #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

5 Days ago

https://scontent-iad3-1.cdninstagram.com/vp/69ad8a34747b54c3ba470833049b36f6/5DDB34C9/t51.2885-15/e35/s320x320/67194620_465113070707245_5765217208179440092_n.jpg?_nc_ht=scontent-iad3-1.cdninstagram.com

Comment from :


PENGAMBILAN PERLU KONSISTEN dan MENGIKUT ATURAN MASA YG SEPATUTNYA. . . . berat 80kg ke bwh (hanya pengambilan sekali sehari diwaktu pagi . . 630-730 pagi 1 sachet + 150-200ml air sejuk peti minum terus amik ngan perut kosong . . berat 80kg ke atas perlu diambik sehari dua kali . . amik waktu pagi 630-730 pagi petang 530-630ptg . . bancuh guna air sejuk peti atau suhu bilik jgn bancuh air panas atau suam kerana ia akan kembang n berlendir (fiber psyllium husk+ kaktus) . . 3 liter air kosong period leh amik mcm biasa lapar makan jgn tahan lapar . . jgn amik air karbonat air kelapa air manis yg kerap kopi (utk proses penurunan ngan lebih cepat) jangan amik pada waktu yg tidak disyorkan. ia akan menyebabkan anda akan kelaparan . . penurunan akan lebih efektif dan pantas bila anda senaman minum air kosong ngan byk . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #utrim2013 #uslim2012 #ushape2015 #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #kuruslangsing #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

5 Days ago

https://scontent-iad3-1.cdninstagram.com/vp/6ef4901446336c1c5876c9123fa82f0e/5E0C61DE/t51.2885-15/e35/c125.0.750.750a/s320x320/67508255_116263952829157_7644054921716161266_n.jpg?_nc_ht=scontent-iad3-1.cdninstagram.com

Comment from :


5 Days ago

https://scontent-iad3-1.cdninstagram.com/vp/be4afdd6e143095a6e34455febe9deca/5E1395EC/t51.2885-15/e35/s320x320/67604745_686023398540362_2726093465674052947_n.jpg?_nc_ht=scontent-iad3-1.cdninstagram.com

Comment from :


5 Days ago

https://scontent-iad3-1.cdninstagram.com/vp/45b1c9a69d0e87cdfc6ff90817ccf0f3/5DE04E60/t51.2885-15/e35/s320x320/69233513_359915831573658_5248238376792680519_n.jpg?_nc_ht=scontent-iad3-1.cdninstagram.com

Comment from :


mula-mula mencuba bila cuba terus jatuh cinta. rumusan bukanlah calangx kita menggunakan bahan yg terpilih dari gred premium . . . RM150 utk 20 sachet x 15gram pengambilan 20 hari . . . FREE POSTAGE & FREE GIFT . . . 📱0193105470 utk keterangan lanjut cara pengambilan QASEH SLIMMING MALAYSIA . . . Meh whatsapp cepat. http://www.wasap.my/+60 di bio tanpa save number @qasehslimmingmalaysia @qasehslimmingmalaysia . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #utrim2013 #uslim2012 #ushape2015 #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #jelita #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

7 Days ago

https://scontent-iad3-1.cdninstagram.com/vp/f4357b382c69ccc2b974bb45635ebf6f/5E10810E/t51.2885-15/e35/s320x320/66428591_250661862571958_2355601798516775627_n.jpg?_nc_ht=scontent-iad3-1.cdninstagram.com

Comment from :


bila pelanggan pepagi da whatsapp info teruja dengan formula @qasehslimmingmalaysia kami membuat formulasi dengan rumusan yg terpilih tanpa memasukkan bahan terlarang agar penurunan secara semulajadi dan sihat tanpa menganggu sistem dalam tubuh bdn anda . . . tanpa perlu berdiet tanpa bersusah payah senaman yg memenatkan tak perlu tahan lapar! . . . RM150 utk 20 sachet x 15gram pengambilan 20 hari . . . FREE POSTAGE & FREE GIFT . . . 📱0193105470 utk keterangan lanjut cara pengambilan QASEH SLIMMING MALAYSIA . . . Meh whatsapp cepat. http://www.wasap.my/+60 di bio tanpa save number @qasehslimmingmalaysia @qasehslimmingmalaysia . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #utrim2013 #uslim2012 #ushape2015 #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #jelita #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

7 Days ago

https://scontent-iad3-1.cdninstagram.com/vp/d84dae8e70d9d11f31e78b6b132c9b2b/5DD64F82/t51.2885-15/e35/s320x320/66829099_469959780402671_8661611175385115181_n.jpg?_nc_ht=scontent-iad3-1.cdninstagram.com

Comment from :


UNTUK SERIUS yg nak turunkan berat badan terutama mereka yg mengalami masalah perut buncit . . . tanpa perlu berdiet tanpa bersusah payah senaman yg memenatkan tak perlu tahan lapar! . . . RM150 utk 20 sachet x 15gram pengambilan 20 hari . . . FREE POSTAGE & FREE GIFT . . . 📱0193105470 utk keterangan lanjut cara pengambilan QASEH SLIMMING MALAYSIA . . . Meh whatsapp cepat. http://www.wasap.my/+60 di bio tanpa save number @qasehslimmingmalaysia @qasehslimmingmalaysia . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #utrim2013 #uslim2012 #ushape2015 #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #jelita #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

7 Days ago

https://scontent-iad3-1.cdninstagram.com/vp/2221ec0a9ceacb3e659266853b54d820/5D606F75/t51.2885-15/e35/s320x320/66525253_2813254478688748_1422460540769881951_n.jpg?_nc_ht=scontent-iad3-1.cdninstagram.com

Comment from :


KALAU MASIH CONFUSE CARA PENYEDIAAN JUS LEMON TEA . . . PENGAMBILAN PERLU KONSISTEN dan MENGIKUT ATURAN MASA YG SEPATUTNYA . . . berat 80kg ke bwh (hanya pengambilan sekali sehari diwaktu pagi . . 630-730 pagi 1 sachet + 150-200ml air sejuk peti minum terus amik ngan perut kosong . . berat 80kg ke atas perlu diambik sehari dua kali . . amik waktu pagi 630-730 pagi petang 530-630ptg . . bancuh guna air sejuk peti atau suhu bilik jgn bancuh air panas atau suam kerana ia akan kembang n berlendir (fiber psyllium husk+ kaktus) . . 3 liter air kosong period leh amik mcm biasa lapar makan jgn tahan lapar . . jgn amik air karbonat air kelapa air manis yg kerap kopi (utk proses penurunan ngan lebih cepat) jangan amik pada waktu yg tidak disyorkan. ia akan menyebabkan anda akan kelaparan . . penurunan akan lebih efektif dan pantas bila anda senaman minum air kosong ngan byk . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #utrim2013 #uslim2012 #ushape2015 #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #kuruslangsing #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

8 Days ago

https://scontent-iad3-1.cdninstagram.com/vp/d0c83a2c380830cede2c134203f37e32/5DF0D7C8/t51.2885-15/e35/c0.135.1080.1080a/s320x320/67120580_162368258265008_4471480211346165529_n.jpg?_nc_ht=scontent-iad3-1.cdninstagram.com

Comment from :


8 Days ago

https://scontent-iad3-1.cdninstagram.com/vp/1c76106ffbcbeb52a6c69748a4bce5bb/5DF4833E/t51.2885-15/e35/c0.135.1080.1080a/s320x320/68703353_2283382238657913_1911634442546564103_n.jpg?_nc_ht=scontent-iad3-1.cdninstagram.com

Comment from :


Bila produk ni je yg boleh menurunkan berat ..lain-lain hampeh...jahat statement ni. dengar kt founder lain mesti kene bom!! . . . SEKOTAK ADA 20 SACHETS berat rumusan 1 sachet : 15 gram . . . RM150 SEKOTAK FREE POSTAGE & FREE GIFT . . . 📱0193105470 utk keterangan lanjut cara pengambilan QASEH SLIMMING MALAYSIA . . . Meh whatsapp cepat. http://www.wasap.my/+60 di bio tanpa save number @qasehslimmingmalaysia @qasehslimmingmalaysia . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #utrim2013 #uslim2012 #ushape2015 #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #jelita #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

8 Days ago

https://scontent-iad3-1.cdninstagram.com/vp/eaec95256492437b76d6ba6702d5181e/5E0B15F0/t51.2885-15/e35/s320x320/66399915_395317681112410_5552859930744961249_n.jpg?_nc_ht=scontent-iad3-1.cdninstagram.com

Comment from :


8 Days ago

https://scontent-iad3-1.cdninstagram.com/vp/33e079e106e9cd34fb8602c470a59764/5E143B1C/t51.2885-15/e35/s320x320/66338682_694961147594948_9104806022625724658_n.jpg?_nc_ht=scontent-iad3-1.cdninstagram.com

Comment from :


HARGA RM150 . . . . SEKOTAK ADA 20 SACHETS berat rumusan 1 sachet : 15 gram . . . 📱0193105470 utk keterangan lanjut cara pengambilan QASEH SLIMMING MALAYSIA . . . Meh whatsapp cepat. http://www.wasap.my/+60 di bio tanpa save number @qasehslimmingmalaysia @qasehslimmingmalaysia . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #utrim2013 #uslim2012 #ushape2015 #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #kuruslangsing #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

9 Days ago

https://scontent-iad3-1.cdninstagram.com/vp/95d0be374b13388b6480a22f60370fa3/5DF72E20/t51.2885-15/e35/s320x320/67419970_2548991725328400_6141001290743288368_n.jpg?_nc_ht=scontent-iad3-1.cdninstagram.com

Comment from :


9 Days ago

https://scontent-iad3-1.cdninstagram.com/vp/59daab5602bb2c67cbcf01f08a7bedc9/5E0C6A80/t51.2885-15/e35/s320x320/66274138_234866730806931_1582055930424432138_n.jpg?_nc_ht=scontent-iad3-1.cdninstagram.com

Comment from :


QASEH SLIMMING MALAYSIA . . * ADA KELULUSAN KKM !!! * Tanpa perlu senaman yg membebankan * Tanpa perlu DIET yg KETAT * Tanpa perlu BERLAPAR * 100% keberkesanan * Minuman berperisa LEMON TEA * Bakar lemak dan kalori dgn pantas * Meningkatkan kadar metabolisma tubuh * Mengurangkan selera makan * Bertindak sebagai ' carbohydrate Blocker' * Menyingkirkan toksin dlm badan * Mengempiskan perut * Mengatasi masalah sembelit *serbuk halus tanpa tenusu *Mencairkan lemak tepu *Membantu menurunkan berat badan yg dah mcmx cuba pelbagai produk *sesuai untuk mereka yang digelar kaki makan * Qaseh Slimming product kurus No 1 Malaysia telah kembali!!! . . . Rumusan . 🍃g camborgia 🍃hoodia 🍃green tea 🍃lotus leaf 🍃psyllium Husk 🍃white kidney bean . . . SEKOTAK ADA 20 SACHETS berat rumusan 1 sachet : 15 gram . . . FREE POSTAGE & FREE GIFT . . . 📱0193105470 utk keterangan lanjut cara pengambilan QASEH SLIMMING MALAYSIA . . . Meh whatsapp cepat. http://www.wasap.my/+60 di bio tanpa save number @qasehslimmingmalaysia @qasehslimmingmalaysia . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #utrim2013 #uslim2012 #ushape2015 #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #kuruslangsing #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

10 Days ago

https://scontent-iad3-1.cdninstagram.com/vp/d5c7b422b2d3abf4a55bd052e1ef45c1/5E0AF090/t51.2885-15/e35/c0.59.473.473a/s320x320/66656271_462946167592233_5378694254769446013_n.jpg?_nc_ht=scontent-iad3-1.cdninstagram.com

Comment from :


Sekotak turun 10kg!! QASEH SLIMMING MALAYSIA . . * ADA KELULUSAN KKM !!! * Tanpa perlu senaman yg membebankan * Tanpa perlu DIET yg KETAT * Tanpa perlu BERLAPAR * 100% keberkesanan * Minuman berperisa LEMON TEA * Bakar lemak dan kalori dgn pantas * Meningkatkan kadar metabolisma tubuh * Mengurangkan selera makan * Bertindak sebagai ' carbohydrate Blocker' * Menyingkirkan toksin dlm badan * Mengempiskan perut * Mengatasi masalah sembelit *serbuk halus tanpa tenusu *Mencairkan lemak tepu *Membantu menurunkan berat badan yg dah mcmx cuba pelbagai produk *sesuai untuk mereka yang digelar kaki makan * Qaseh Slimming product kurus No 1 Malaysia telah kembali!!! . . . Rumusan . 🍃g camborgia 🍃hoodia 🍃green tea 🍃lotus leaf 🍃psyllium Husk 🍃white kidney bean . . . SEKOTAK ADA 20 SACHETS berat rumusan 1 sachet : 15 gram . . . FREE POSTAGE & FREE GIFT . . . 📱0193105470 utk keterangan lanjut cara pengambilan QASEH SLIMMING MALAYSIA . . . Meh whatsapp cepat. http://www.wasap.my/+60 di bio tanpa save number @qasehslimmingmalaysia @qasehslimmingmalaysia . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #utrim2013 #uslim2012 #ushape2015 #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #kuruslangsing #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

10 Days ago

https://scontent-iad3-1.cdninstagram.com/vp/64ff17f7935f377510f70a870e03e38a/5DD5509B/t51.2885-15/e35/s320x320/69173767_337735343780918_2538672931883393385_n.jpg?_nc_ht=scontent-iad3-1.cdninstagram.com

Comment from :


QASEH SLIMMING MALAYSIA . . * ADA KELULUSAN KKM !!! * Tanpa perlu senaman yg membebankan * Tanpa perlu DIET yg KETAT * Tanpa perlu BERLAPAR * 100% keberkesanan * Minuman berperisa LEMON TEA * Bakar lemak dan kalori dgn pantas * Meningkatkan kadar metabolisma tubuh * Mengurangkan selera makan * Bertindak sebagai ' carbohydrate Blocker' * Menyingkirkan toksin dlm badan * Mengempiskan perut * Mengatasi masalah sembelit *serbuk halus tanpa tenusu *Mencairkan lemak tepu *Membantu menurunkan berat badan yg dah mcmx cuba pelbagai produk *sesuai untuk mereka yang digelar kaki makan * Qaseh Slimming product kurus No 1 Malaysia telah kembali!!! . . . Rumusan . 🍃g camborgia 🍃hoodia 🍃green tea 🍃lotus leaf 🍃psyllium Husk 🍃white kidney bean . . . SEKOTAK ADA 20 SACHETS berat rumusan 1 sachet : 15 gram . . . FREE POSTAGE & FREE GIFT . . . 📱0193105470 utk keterangan lanjut cara pengambilan QASEH SLIMMING MALAYSIA . . . Meh whatsapp cepat. http://www.wasap.my/+60 di bio tanpa save number @qasehslimmingmalaysia @qasehslimmingmalaysia . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #utrim2013 #uslim2012 #ushape2015 #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #kuruslangsing #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

10 Days ago

https://scontent-iad3-1.cdninstagram.com/vp/89eea89881e7bd6d4fea0c181f0d707d/5E153072/t51.2885-15/e35/s320x320/67345246_2445151385767561_3765688777121608267_n.jpg?_nc_ht=scontent-iad3-1.cdninstagram.com

Comment from :


QASEH SLIMMING MALAYSIA . . * ADA KELULUSAN KKM !!! * Tanpa perlu senaman yg membebankan * Tanpa perlu DIET yg KETAT * Tanpa perlu BERLAPAR * 100% keberkesanan * Minuman berperisa LEMON TEA * Bakar lemak dan kalori dgn pantas * Meningkatkan kadar metabolisma tubuh * Mengurangkan selera makan * Bertindak sebagai ' carbohydrate Blocker' * Menyingkirkan toksin dlm badan * Mengempiskan perut * Mengatasi masalah sembelit *serbuk halus tanpa tenusu *Mencairkan lemak tepu *Membantu menurunkan berat badan yg dah mcmx cuba pelbagai produk *sesuai untuk mereka yang digelar kaki makan * Qaseh Slimming product kurus No 1 Malaysia telah kembali!!! . . . Rumusan . 🍃g camborgia 🍃hoodia 🍃green tea 🍃lotus leaf 🍃psyllium Husk 🍃white kidney bean . . . SEKOTAK ADA 20 SACHETS berat rumusan 1 sachet : 15 gram . . . FREE POSTAGE & FREE GIFT . . . 📱0193105470 utk keterangan lanjut cara pengambilan QASEH SLIMMING MALAYSIA . . . Meh whatsapp cepat. http://www.wasap.my/+60 di bio tanpa save number @qasehslimmingmalaysia @qasehslimmingmalaysia . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #utrim2013 #uslim2012 #ushape2015 #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #kuruslangsing #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

10 Days ago

https://scontent-iad3-1.cdninstagram.com/vp/477431c40cee586a28298bc8605bb6b0/5DF54F64/t51.2885-15/e35/s320x320/68721923_121302042522228_5052865072132813431_n.jpg?_nc_ht=scontent-iad3-1.cdninstagram.com

Comment from :


QASEH SLIMMING MALAYSIA . . * ADA KELULUSAN KKM !!! * Tanpa perlu senaman yg membebankan * Tanpa perlu DIET yg KETAT * Tanpa perlu BERLAPAR * 100% keberkesanan * Minuman berperisa LEMON TEA * Bakar lemak dan kalori dgn pantas * Meningkatkan kadar metabolisma tubuh * Mengurangkan selera makan * Bertindak sebagai ' carbohydrate Blocker' * Menyingkirkan toksin dlm badan * Mengempiskan perut * Mengatasi masalah sembelit *serbuk halus tanpa tenusu *Mencairkan lemak tepu *Membantu menurunkan berat badan yg dah mcmx cuba pelbagai produk *sesuai untuk mereka yang digelar kaki makan * Qaseh Slimming product kurus No 1 Malaysia telah kembali!!! . . . Rumusan . 🍃g camborgia 🍃hoodia 🍃green tea 🍃lotus leaf 🍃psyllium Husk 🍃white kidney bean . . . SEKOTAK ADA 20 SACHETS berat rumusan 1 sachet : 15 gram . . . FREE POSTAGE & FREE GIFT . . . 📱0193105470 utk keterangan lanjut cara pengambilan QASEH SLIMMING MALAYSIA . . . Meh whatsapp cepat. http://www.wasap.my/+60 di bio tanpa save number @qasehslimmingmalaysia @qasehslimmingmalaysia . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #utrim2013 #uslim2012 #ushape2015 #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #kuruslangsing #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

10 Days ago