Photos of ushape2015


https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/s320x320/71530685_444641496258178_8512115401460547694_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=110&oh=747aa3b7e186d7ce5cb20f8afd28e1b8&oe=5E703DF2

Comment from :


PENGAMBILAN PERLU KONSISTEN dan MENGIKUT ATURAN MASA YG SEPATUTNYA. . . . berat 80kg ke bwh (hanya pengambilan sekali sehari diwaktu pagi . . 630-730 pagi 1 sachet + 150-200ml air sejuk peti minum terus amik ngan perut kosong . . berat 80kg ke atas perlu diambik sehari dua kali . . amik waktu pagi 630-730 pagi petang 530-630ptg . . bancuh guna air sejuk peti atau suhu bilik jgn bancuh air panas atau suam kerana ia akan kembang n berlendir (fiber psyllium husk+ kaktus) . . 3 liter air kosong period leh amik mcm biasa lapar makan jgn tahan lapar . . jgn amik air karbonat air kelapa air manis yg kerap kopi (utk proses penurunan ngan lebih cepat) jangan amik pada waktu yg tidak disyorkan. ia akan menyebabkan anda akan kelaparan . . penurunan akan lebih efektif dan pantas bila anda senaman minum air kosong ngan byk . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #utrim2013 #uslim2012 #ushape2015 #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #kuruslangsing #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

67 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/s320x320/71284605_497324674455223_7729693109590539246_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=107&oh=8e3c05f9fe58f69f374c02eaade59a5d&oe=5E759986

Comment from :


PENGAMBILAN PERLU KONSISTEN dan MENGIKUT ATURAN MASA YG SEPATUTNYA. . . . berat 80kg ke bwh (hanya pengambilan sekali sehari diwaktu pagi . . 630-730 pagi 1 sachet + 150-200ml air sejuk peti minum terus amik ngan perut kosong . . berat 80kg ke atas perlu diambik sehari dua kali . . amik waktu pagi 630-730 pagi petang 530-630ptg . . bancuh guna air sejuk peti atau suhu bilik jgn bancuh air panas atau suam kerana ia akan kembang n berlendir (fiber psyllium husk+ kaktus) . . 3 liter air kosong period leh amik mcm biasa lapar makan jgn tahan lapar . . jgn amik air karbonat air kelapa air manis yg kerap kopi (utk proses penurunan ngan lebih cepat) jangan amik pada waktu yg tidak disyorkan. ia akan menyebabkan anda akan kelaparan . . penurunan akan lebih efektif dan pantas bila anda senaman minum air kosong ngan byk . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #utrim2013 #uslim2012 #ushape2015 #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #kuruslangsing #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

67 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/s320x320/70011319_173899793657511_1415364134096945834_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=103&oh=66557b35aca740a8e7dd60b425e73b71&oe=5E827865

Comment from :


PENGAMBILAN PERLU KONSISTEN dan MENGIKUT ATURAN MASA YG SEPATUTNYA. . . . berat 80kg ke bwh (hanya pengambilan sekali sehari diwaktu pagi . . 630-730 pagi 1 sachet + 150-200ml air sejuk peti minum terus amik ngan perut kosong . . berat 80kg ke atas perlu diambik sehari dua kali . . amik waktu pagi 630-730 pagi petang 530-630ptg . . bancuh guna air sejuk peti atau suhu bilik jgn bancuh air panas atau suam kerana ia akan kembang n berlendir (fiber psyllium husk+ kaktus) . . 3 liter air kosong period leh amik mcm biasa lapar makan jgn tahan lapar . . jgn amik air karbonat air kelapa air manis yg kerap kopi (utk proses penurunan ngan lebih cepat) jangan amik pada waktu yg tidak disyorkan. ia akan menyebabkan anda akan kelaparan . . penurunan akan lebih efektif dan pantas bila anda senaman minum air kosong ngan byk . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #utrim2013 #uslim2012 #ushape2015 #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #kuruslangsing #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

72 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/s320x320/70853165_1182064751980847_5817742232046116480_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=111&oh=5b50f723a1c01cfd8cf039b1b90b3dd0&oe=5E7121E9

Comment from :


PENGAMBILAN PERLU KONSISTEN dan MENGIKUT ATURAN MASA YG SEPATUTNYA. . . . berat 80kg ke bwh (hanya pengambilan sekali sehari diwaktu pagi . . 630-730 pagi 1 sachet + 150-200ml air sejuk peti minum terus amik ngan perut kosong . . berat 80kg ke atas perlu diambik sehari dua kali . . amik waktu pagi 630-730 pagi petang 530-630ptg . . bancuh guna air sejuk peti atau suhu bilik jgn bancuh air panas atau suam kerana ia akan kembang n berlendir (fiber psyllium husk+ kaktus) . . 3 liter air kosong period leh amik mcm biasa lapar makan jgn tahan lapar . . jgn amik air karbonat air kelapa air manis yg kerap kopi (utk proses penurunan ngan lebih cepat) jangan amik pada waktu yg tidak disyorkan. ia akan menyebabkan anda akan kelaparan . . penurunan akan lebih efektif dan pantas bila anda senaman minum air kosong ngan byk . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #utrim2013 #uslim2012 #ushape2015 #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #kuruslangsing #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

72 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/s320x320/69598070_788710528210249_2054320679511355972_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=101&oh=6862f60dff8ee98ec530ad1d52dd1eb0&oe=5EB30FE2

Comment from :


PENGAMBILAN BUAT MEREKA YG BERPUASA SUNAT ATAU GANTI . . . . PENGAMBILAN PERLU KONSISTEN dan MENGIKUT ATURAN MASA YG SEPATUTNYA. . . . berat 80kg ke bwh (hanya pengambilan sekali sehari diwaktu pagi . . sebelum bersahur atau selepas 1 sachet + 150-200ml air sejuk peti minum terus amik ngan perut kosong . . berat 80kg ke atas perlu diambik sehari dua kali . . amik waktu pagi sebelum bersahur petang berbuka semak cara pengambilan ye . . bancuh guna air sejuk peti atau suhu bilik jgn bancuh air panas atau suam kerana ia akan kembang n berlendir (fiber psyllium husk+ kaktus) . . 3 liter air kosong period leh amik mcm biasa lapar makan jgn tahan lapar . . jgn amik air karbonat air kelapa air manis yg kerap kopi (utk proses penurunan ngan lebih cepat) jangan amik pada waktu yg tidak disyorkan. ia akan menyebabkan anda akan kelaparan . . penurunan akan lebih efektif dan pantas bila anda senaman minum air kosong ngan byk . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #utrim2013 #uslim2012 #ushape2015 #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #kuruslangsing #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

100 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/c135.0.810.810a/s320x320/67795147_488308528621368_6645131616265568169_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=100&oh=e61d0abd3086a678742553ec44a347a5&oe=5E7DA1B2

Comment from :


101 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/c120.0.720.720a/s320x320/67837605_441252453399846_3843521454652257956_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=106&oh=b33a356c2c86924f78c324c079efb1be&oe=5EAEE71F

Comment from :


PENGAMBILAN PERLU KONSISTEN dan MENGIKUT ATURAN MASA YG SEPATUTNYA. . . . berat 80kg ke bwh (hanya pengambilan sekali sehari diwaktu pagi . . 1 sachet + 150-200ml air sejuk peti atau air kosong bersuhu bilik BUKAN AIR SUAM BUKAN AIR PANAS. kacau larut terus minum amik ngan perut kosong . . berat 80kg ke atas perlu diambik sehari dua kali . . . waktu petang ( utk mereka yg berat 80kg ke atas sahaja) dari jam 530-630 petang semenanjung atau 330-430 petang semak cara pengambilan ye . . bancuh guna air sejuk peti atau suhu bilik jgn bancuh air panas atau suam kerana ia akan kembang n berlendir (fiber psyllium husk+ kaktus) . . 3 liter air kosong period leh amik mcm biasa lapar makan jgn tahan lapar . . jgn amik air karbonat air kelapa air manis yg kerap kopi (utk proses penurunan ngan lebih cepat) jangan amik pada waktu yg tidak disyorkan. ia akan menyebabkan anda akan kelaparan . . penurunan akan lebih efektif dan pantas bila anda senaman minum air kosong ngan byk . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #utrim2013 #uslim2012 #ushape2015 #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #kuruslangsing #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

101 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/s320x320/68936044_124875342187855_8391770764658505909_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=107&oh=2e8671b6c3d45a98eeb2fa37e73bf858&oe=5E76A864

Comment from :


PENGAMBILAN PERLU KONSISTEN dan MENGIKUT ATURAN MASA YG SEPATUTNYA. . . . berat 80kg ke bwh (hanya pengambilan sekali sehari diwaktu pagi . . 1 sachet + 150-200ml air sejuk peti atau air kosong bersuhu bilik BUKAN AIR SUAM BUKAN AIR PANAS. kacau larut terus minum amik ngan perut kosong . . berat 80kg ke atas perlu diambik sehari dua kali . . . waktu petang ( utk mereka yg berat 80kg ke atas sahaja) dari jam 530-630 petang semenanjung atau 330-430 petang semak cara pengambilan ye . . bancuh guna air sejuk peti atau suhu bilik jgn bancuh air panas atau suam kerana ia akan kembang n berlendir (fiber psyllium husk+ kaktus) . . 3 liter air kosong period leh amik mcm biasa lapar makan jgn tahan lapar . . jgn amik air karbonat air kelapa air manis yg kerap kopi (utk proses penurunan ngan lebih cepat) jangan amik pada waktu yg tidak disyorkan. ia akan menyebabkan anda akan kelaparan . . penurunan akan lebih efektif dan pantas bila anda senaman minum air kosong ngan byk . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #utrim2013 #uslim2012 #ushape2015 #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #kuruslangsing #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

102 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/s320x320/69646235_904744223245069_6796396944743331630_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=101&oh=067730aef7b43d9cd37a74773ddb2f27&oe=5E84C956

Comment from :


PENGAMBILAN BUAT MEREKA YG BERPUASA SUNAT ATAU GANTI . . . . PENGAMBILAN PERLU KONSISTEN dan MENGIKUT ATURAN MASA YG SEPATUTNYA. . . . berat 80kg ke bwh (hanya pengambilan sekali sehari diwaktu pagi . . sebelum bersahur atau selepas 1 sachet + 150-200ml air sejuk peti minum terus amik ngan perut kosong . . berat 80kg ke atas perlu diambik sehari dua kali . . amik waktu pagi sebelum bersahur petang berbuka semak cara pengambilan ye . . bancuh guna air sejuk peti atau suhu bilik jgn bancuh air panas atau suam kerana ia akan kembang n berlendir (fiber psyllium husk+ kaktus) . . 3 liter air kosong period leh amik mcm biasa lapar makan jgn tahan lapar . . jgn amik air karbonat air kelapa air manis yg kerap kopi (utk proses penurunan ngan lebih cepat) jangan amik pada waktu yg tidak disyorkan. ia akan menyebabkan anda akan kelaparan . . penurunan akan lebih efektif dan pantas bila anda senaman minum air kosong ngan byk . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #utrim2013 #uslim2012 #ushape2015 #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #kuruslangsing #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

107 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/s320x320/68710681_434577240491457_2034559060997642789_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=109&oh=efeb8755b4bf702b7d67d351bf67fc09&oe=5E8102E8

Comment from :


Nk cepat turun, kne betul cara minum tau.. . . Bangun awal pagi.. X boleh minum lewat pagi ... . . Displin kena ada. Kata nk kurus kan . Rahsia kurus bersama Qaseh Slimming *Ada kelulusan KKM!! *Tanpa perlu senaman yg bebankan *Tanpa perlu diet yg ketat *Tanpa perlu berlapar *100% berkesan *Rasa Lemon Tea *Bakar lemak & kalori dgn pantas *Tingkat kadar metabolisma badan *Kurangkan selera makan *Bertindak sebagai *Carbohydrate Blocker* *Singkirkan toksin dlm badan *Kempiskan perut *Atasi masalah sembelit *serbuk halus tanpa tenusu *Cairkan lemak tepu *Sangat sesuai utk yg kaki makan *Qaseh Slimming produk Malaysia No. 1 KINI KEMBALI DENGAN FORMULA LEBIH BKESAN!!! . . #qasehslimmingmalaysia #qasehslimming #jomkurus #petuakurus #rahsiakuruslangsing #rahsiakuruscheta #produkhalal #produkmalaysia #produkadakkm #kurusdansihat #kuruslangsing #plussize #kekalsihat #qasehslimmingmalaysia #qasehslimming #jomkurus #petuakurus #rahsiakuruslangsing #rahsiakuruscheta #produkhalal #produkmalaysia #produkadakkm #kurusdansihat #jomsenam #kurus #kuruscepat #cantik #produkutrim #bertunang #pengantin #utrim2012 #ultratrim2013 #produklangsing #jusdiet #igshopmalaysia #malaysiaonlineshopping #ushape2015

109 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/c0.60.620.620a/s320x320/69553313_2384913658230423_8102719312926881372_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=103&oh=c4469464ef765edbe973ad17b2895972&oe=5E86C653

Comment from :


Betul.. Dengan Qaseh slimming.. Diet itu lebih mudah tau.. Dh lama teringin nk dpt size bdan mse zaman anak dara dulu? . Teringin nk dpt kan balik size badan mse baru2 kawin? . Teringin nk naik tangga dengan laju? . Teringin nk jalan-jalan bercuti? Sbb sblum ni lutut sakit sbb badan berat? . Qaseh slimming ada jwapan nya . . Rahsia kurus bersama Qaseh Slimming *Ada kelulusan KKM!! *Tanpa perlu senaman yg bebankan *Tanpa perlu diet yg ketat *Tanpa perlu berlapar *100% berkesan *Rasa Lemon Tea *Bakar lemak & kalori dgn pantas *Tingkat kadar metabolisma badan *Kurangkan selera makan *Bertindak sebagai *Carbohydrate Blocker* *Singkirkan toksin dlm badan *Kempiskan perut *Atasi masalah sembelit *serbuk halus tanpa tenusu *Cairkan lemak tepu *Sangat sesuai utk yg kaki makan *Qaseh Slimming produk Malaysia No. 1 KINI KEMBALI DENGAN FORMULA LEBIH BKESAN!!! #qasehslimmingmalaysia #qasehslimming #jomkurus #petuakurus #rahsiakuruslangsing #rahsiakuruscheta #produkhalal #produkmalaysia #produkadakkm #kurusdansihat #kuruslangsing #plussize #kekalsihat #qasehslimmingmalaysia #qasehslimming #jomkurus #petuakurus #rahsiakuruslangsing #rahsiakuruscheta #produkhalal #produkmalaysia #produkadakkm #kurusdansihat #jomsenam #kurus #kuruscepat #cantik #produkutrim #bertunang #pengantin #utrim2012 #ultratrim2013 #produklangsing #jusdiet #igshopmalaysia #malaysiaonlineshopping #ushape2015

114 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/s320x320/69031536_151807922556942_1108219939633626162_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=106&oh=e61ae78bb3583fe60bb54ed74ca0434f&oe=5EB3A92D

Comment from :


Ramaikan bila nak turunkan berat badan just focus pada angka kt penimbang, bila berat tak turun mulalah stress pastu give up! . . Qaseh slimming bukan sepertimana produk lain yang focus penurunan angka!! Produk kami diadun dirumus khas kepada kehilangan lemak dan bukan berat badan semata-mata. . . Ramai orang menurunkan berat badan sepantas jet pejuang!! Penurunan berdesup adalah tidak sihat ia akan menyebabkan MUSCLE LOSS. Bila berlaku badan kita dapat zat keperluan micro dan macro nutrient yang cukup. . . Penurunan berat mereka sangat banyak dan membuatkan mereka tak sedar bahawa penurunan itu adalah MUSLE dan bukannya LEMAK! 1. Perubahannya tidak Nampak pada ukur lilit (inches loss) walaupun turun berkilo-kilo (tiada perbezaan before & after 2.Bila makan sahaja je badan mula naik mendadak malahan lebih banyak dari sebelumnya Oleh itu jangan focus pada angka ditimbang samara-mata, tu bila dah kurus badan naik berganda!! . . Nak cuba Qaseh? Klik @rahsiakurusqaseh @rahsiakurusqaseh @rahsiakurusqaseh #qasehslimmingmalaysia #qasehslimming #jomkurus #petuakurus #rahsiakuruslangsing #rahsiakuruscheta #produkhalal #produkmalaysia #produkadakkm #kurusdansihat #kuruslangsing #plussize #kekalsihat #qasehslimmingmalaysia #qasehslimming #jomkurus #petuakurus #rahsiakuruslangsing #rahsiakuruscheta #produkhalal #produkmalaysia #produkadakkm #kurusdansihat #jomsenam #kurus #kuruscepat #cantik #produkutrim #bertunang #pengantin #utrim2012 #ultratrim2013 #produklangsing #jusdiet #igshopmalaysia #malaysiaonlineshopping #ushape2015

114 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/c0.74.620.620a/s320x320/68700655_1334489296699514_4743148767014427272_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=102&oh=f233bc28e864e0a99cb87735369c5e9d&oe=5E6E58D1

Comment from :


Rahsia kurus bersama Qaseh Slimming *Ada kelulusan KKM!! *Tanpa perlu senaman yg bebankan *Tanpa perlu diet yg ketat *Tanpa perlu berlapar *100% berkesan *Rasa Lemon Tea *Bakar lemak & kalori dgn pantas *Tingkat kadar metabolisma badan *Kurangkan selera makan *Bertindak sebagai *Carbohydrate Blocker* *Singkirkan toksin dlm badan *Kempiskan perut *Atasi masalah sembelit *serbuk halus tanpa tenusu *Cairkan lemak tepu *Sangat sesuai utk yg kaki makan *Qaseh Slimming produk Malaysia No. 1 KINI KEMBALI DENGAN FORMULA LEBIH BKESAN!!! #qasehslimmingmalaysia #qasehslimming #jomkurus #petuakurus #rahsiakuruslangsing #rahsiakuruscheta #produkhalal #produkmalaysia #produkadakkm #kurusdansihat #kuruslangsing #plussize #kekalsihat #qasehslimmingmalaysia #qasehslimming #jomkurus #petuakurus #rahsiakuruslangsing #rahsiakuruscheta #produkhalal #produkmalaysia #produkadakkm #kurusdansihat #jomsenam #kurus #kuruscepat #cantik #produkutrim #bertunang #pengantin #utrim2012 #ultratrim2013 #produklangsing #jusdiet #igshopmalaysia #malaysiaonlineshopping #ushape2015

114 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/s320x320/67451987_891922031185022_3424627740924408541_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=102&oh=930a440d45200fbad9090e5afb5f0686&oe=5E76A672

Comment from :


114 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/s320x320/67498246_130837768179472_677478496915646258_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=104&_nc_ohc=Hqr7Vr6KxZkAX9VPqfw&oh=b1303f1a01c85df345761cc8e6377480&oe=5E711240

Comment from :


PENGAMBILAN PERLU KONSISTEN dan MENGIKUT ATURAN MASA YG SEPATUTNYA. . . . berat 80kg ke bwh (hanya pengambilan sekali sehari diwaktu pagi . . 630-730 pagi 1 sachet + 150-200ml air sejuk peti minum terus amik ngan perut kosong . . berat 80kg ke atas perlu diambik sehari dua kali . . amik waktu pagi 630-730 pagi petang 530-630ptg . . bancuh guna air sejuk peti atau suhu bilik jgn bancuh air panas atau suam kerana ia akan kembang n berlendir (fiber psyllium husk+ kaktus) . . 3 liter air kosong period leh amik mcm biasa lapar makan jgn tahan lapar . . jgn amik air karbonat air kelapa air manis yg kerap kopi (utk proses penurunan ngan lebih cepat) jangan amik pada waktu yg tidak disyorkan. ia akan menyebabkan anda akan kelaparan . . penurunan akan lebih efektif dan pantas bila anda senaman minum air kosong ngan byk . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #utrim2013 #uslim2012 #ushape2015 #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #kuruslangsing #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

116 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/c0.135.1080.1080a/s320x320/61869075_2297626843886125_3297254124671300047_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=101&oh=b4778f7cbe31d69cb166d6d31c087ca8&oe=5E925916

Comment from :


QASEH SLIMMING ADALAH SERBUK JUS LEMON TEA YG BUKAN SEKADAR MINUMAN BIASA-BIASA . . . ia tak perlu KKM kerana ia adalah sekadar serbuk minuman jus lemon yg dirumus dari 5 bahan terpilih bersama herba yg bergred premium . . . jus perlu dibancuh secara konsisten dan 3 liter air kosong perlu diambil agar ia dpt membantu membakar lemak anda secara semulajadi . . . qaseh slimming selamat diambil buat anggota tentera yg sentiasa ada pemeriksaan air kencing secara mengejut . . . qaseh slimming mempunyai warranty pembayaran balik wang jika tiada penurunan inchi atau berat dalam 20 hari pengambilan . . . HARGA RM150 -20 SACHET FREE POSTAGE 5HB -31HB OGOS 2019 FREE GIFT SEMENTARA STOK MASIH ADA . . . LINK UTK PEMBELIAN @rahsiakurusqaseh @rahsiakurusqaseh @rahsiakurusqaseh #qasehslimmingmalaysia #qasehslimming #jomkurus #petuakurus #rahsiakuruslangsing #rahsiakuruscheta #produkhalal #produkmalaysia #produkadakkm #kurusdansihat #kuruslangsing #plussize #kekalsihat #qasehslimmingmalaysia #qasehslimming #jomkurus #petuakurus #rahsiakuruslangsing #rahsiakuruscheta #produkhalal #produkmalaysia #produkadakkm #kurusdansihat #jomsenam #kurus #kuruscepat #cantik #produkutrim #bertunang #pengantin #utrim2012 #ultratrim2013 #produklangsing #jusdiet #igshopmalaysia #malaysiaonlineshopping #ushape2015

117 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/s320x320/69243358_1412784942194269_3690007843966974943_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=101&oh=5ae3dd158b8a8012842261a319909a35&oe=5E6D62CF

Comment from :


117 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/s320x320/67397174_108607997019516_7739699521228803096_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=100&oh=4953477223165b86e27f7250c580c299&oe=5E83A278

Comment from :


117 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/c0.3.1080.1080a/s320x320/67822786_428837864398186_8511662131818935096_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=110&oh=97eb81cde7c0cafeb52d2d9161af08e1&oe=5E73D357

Comment from :


QASEH SLIMMING ADALAH SERBUK JUS LEMON TEA YG BUKAN SEKADAR MINUMAN BIASA-BIASA . . . ia tak perlu KKM kerana ia adalah sekadar serbuk minuman jus lemon yg dirumus dari 5 bahan terpilih bersama herba yg bergred premium . . . jus perlu dibancuh secara konsisten dan 3 liter air kosong perlu diambil agar ia dpt membantu membakar lemak anda secara semulajadi . . . qaseh slimming selamat diambil buat anggota tentera yg sentiasa ada pemeriksaan air kencing secara mengejut . . . qaseh slimming mempunyai warranty pembayaran balik wang jika tiada penurunan inchi atau berat dalam 20 hari pengambilan . . . HARGA RM150 -20 SACHET FREE POSTAGE 5HB -31HB OGOS 2019 FREE GIFT SEMENTARA STOK MASIH ADA . . . LINK UTK PEMBELIAN wasap.my/60173097827/qaseh #qasehslimmingmalaysia #qasehslimming #jomkurus #petuakurus #rahsiakuruslangsing #rahsiakuruscheta #produkhalal #produkmalaysia #produkadakkm #kurusdansihat #kuruslangsing #plussize #kekalsihat #qasehslimmingmalaysia #qasehslimming #jomkurus #petuakurus #rahsiakuruslangsing #rahsiakuruscheta #produkhalal #produkmalaysia #produkadakkm #kurusdansihat #jomsenam #kurus #kuruscepat #cantik #produkutrim #bertunang #pengantin #utrim2012 #ultratrim2013 #produklangsing #jusdiet #igshopmalaysia #malaysiaonlineshopping #ushape2015

118 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/c0.1.1080.1080a/s320x320/66969891_381728085870204_2303487187669296868_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=100&oh=88c72a710c6e4f9ad1be3de37556fa78&oe=5E6E410D

Comment from :


118 Days ago