Photos of kurustapimakan


https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/s320x320/71530685_444641496258178_8512115401460547694_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=110&oh=747aa3b7e186d7ce5cb20f8afd28e1b8&oe=5E703DF2

Comment from :


PENGAMBILAN PERLU KONSISTEN dan MENGIKUT ATURAN MASA YG SEPATUTNYA. . . . berat 80kg ke bwh (hanya pengambilan sekali sehari diwaktu pagi . . 630-730 pagi 1 sachet + 150-200ml air sejuk peti minum terus amik ngan perut kosong . . berat 80kg ke atas perlu diambik sehari dua kali . . amik waktu pagi 630-730 pagi petang 530-630ptg . . bancuh guna air sejuk peti atau suhu bilik jgn bancuh air panas atau suam kerana ia akan kembang n berlendir (fiber psyllium husk+ kaktus) . . 3 liter air kosong period leh amik mcm biasa lapar makan jgn tahan lapar . . jgn amik air karbonat air kelapa air manis yg kerap kopi (utk proses penurunan ngan lebih cepat) jangan amik pada waktu yg tidak disyorkan. ia akan menyebabkan anda akan kelaparan . . penurunan akan lebih efektif dan pantas bila anda senaman minum air kosong ngan byk . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #utrim2013 #uslim2012 #ushape2015 #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #kuruslangsing #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

62 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/s320x320/71284605_497324674455223_7729693109590539246_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=107&oh=8e3c05f9fe58f69f374c02eaade59a5d&oe=5E759986

Comment from :


PENGAMBILAN PERLU KONSISTEN dan MENGIKUT ATURAN MASA YG SEPATUTNYA. . . . berat 80kg ke bwh (hanya pengambilan sekali sehari diwaktu pagi . . 630-730 pagi 1 sachet + 150-200ml air sejuk peti minum terus amik ngan perut kosong . . berat 80kg ke atas perlu diambik sehari dua kali . . amik waktu pagi 630-730 pagi petang 530-630ptg . . bancuh guna air sejuk peti atau suhu bilik jgn bancuh air panas atau suam kerana ia akan kembang n berlendir (fiber psyllium husk+ kaktus) . . 3 liter air kosong period leh amik mcm biasa lapar makan jgn tahan lapar . . jgn amik air karbonat air kelapa air manis yg kerap kopi (utk proses penurunan ngan lebih cepat) jangan amik pada waktu yg tidak disyorkan. ia akan menyebabkan anda akan kelaparan . . penurunan akan lebih efektif dan pantas bila anda senaman minum air kosong ngan byk . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #utrim2013 #uslim2012 #ushape2015 #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #kuruslangsing #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

62 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/s320x320/70011319_173899793657511_1415364134096945834_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=103&oh=66557b35aca740a8e7dd60b425e73b71&oe=5E827865

Comment from :


PENGAMBILAN PERLU KONSISTEN dan MENGIKUT ATURAN MASA YG SEPATUTNYA. . . . berat 80kg ke bwh (hanya pengambilan sekali sehari diwaktu pagi . . 630-730 pagi 1 sachet + 150-200ml air sejuk peti minum terus amik ngan perut kosong . . berat 80kg ke atas perlu diambik sehari dua kali . . amik waktu pagi 630-730 pagi petang 530-630ptg . . bancuh guna air sejuk peti atau suhu bilik jgn bancuh air panas atau suam kerana ia akan kembang n berlendir (fiber psyllium husk+ kaktus) . . 3 liter air kosong period leh amik mcm biasa lapar makan jgn tahan lapar . . jgn amik air karbonat air kelapa air manis yg kerap kopi (utk proses penurunan ngan lebih cepat) jangan amik pada waktu yg tidak disyorkan. ia akan menyebabkan anda akan kelaparan . . penurunan akan lebih efektif dan pantas bila anda senaman minum air kosong ngan byk . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #utrim2013 #uslim2012 #ushape2015 #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #kuruslangsing #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

67 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/s320x320/70853165_1182064751980847_5817742232046116480_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=111&oh=5b50f723a1c01cfd8cf039b1b90b3dd0&oe=5E7121E9

Comment from :


PENGAMBILAN PERLU KONSISTEN dan MENGIKUT ATURAN MASA YG SEPATUTNYA. . . . berat 80kg ke bwh (hanya pengambilan sekali sehari diwaktu pagi . . 630-730 pagi 1 sachet + 150-200ml air sejuk peti minum terus amik ngan perut kosong . . berat 80kg ke atas perlu diambik sehari dua kali . . amik waktu pagi 630-730 pagi petang 530-630ptg . . bancuh guna air sejuk peti atau suhu bilik jgn bancuh air panas atau suam kerana ia akan kembang n berlendir (fiber psyllium husk+ kaktus) . . 3 liter air kosong period leh amik mcm biasa lapar makan jgn tahan lapar . . jgn amik air karbonat air kelapa air manis yg kerap kopi (utk proses penurunan ngan lebih cepat) jangan amik pada waktu yg tidak disyorkan. ia akan menyebabkan anda akan kelaparan . . penurunan akan lebih efektif dan pantas bila anda senaman minum air kosong ngan byk . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #utrim2013 #uslim2012 #ushape2015 #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #kuruslangsing #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

67 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/s320x320/69598070_788710528210249_2054320679511355972_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=101&oh=22e5d862fe06b222b0ad342808ba76e9&oe=5E8B82E2

Comment from :


PENGAMBILAN BUAT MEREKA YG BERPUASA SUNAT ATAU GANTI . . . . PENGAMBILAN PERLU KONSISTEN dan MENGIKUT ATURAN MASA YG SEPATUTNYA. . . . berat 80kg ke bwh (hanya pengambilan sekali sehari diwaktu pagi . . sebelum bersahur atau selepas 1 sachet + 150-200ml air sejuk peti minum terus amik ngan perut kosong . . berat 80kg ke atas perlu diambik sehari dua kali . . amik waktu pagi sebelum bersahur petang berbuka semak cara pengambilan ye . . bancuh guna air sejuk peti atau suhu bilik jgn bancuh air panas atau suam kerana ia akan kembang n berlendir (fiber psyllium husk+ kaktus) . . 3 liter air kosong period leh amik mcm biasa lapar makan jgn tahan lapar . . jgn amik air karbonat air kelapa air manis yg kerap kopi (utk proses penurunan ngan lebih cepat) jangan amik pada waktu yg tidak disyorkan. ia akan menyebabkan anda akan kelaparan . . penurunan akan lebih efektif dan pantas bila anda senaman minum air kosong ngan byk . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #utrim2013 #uslim2012 #ushape2015 #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #kuruslangsing #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

95 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/c135.0.810.810a/s320x320/67795147_488308528621368_6645131616265568169_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=100&oh=e61d0abd3086a678742553ec44a347a5&oe=5E7DA1B2

Comment from :


96 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/c120.0.720.720a/s320x320/67837605_441252453399846_3843521454652257956_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=106&oh=a5d72b549ab013b8bdb03f4f48dfeb48&oe=5E875A1F

Comment from :


PENGAMBILAN PERLU KONSISTEN dan MENGIKUT ATURAN MASA YG SEPATUTNYA. . . . berat 80kg ke bwh (hanya pengambilan sekali sehari diwaktu pagi . . 1 sachet + 150-200ml air sejuk peti atau air kosong bersuhu bilik BUKAN AIR SUAM BUKAN AIR PANAS. kacau larut terus minum amik ngan perut kosong . . berat 80kg ke atas perlu diambik sehari dua kali . . . waktu petang ( utk mereka yg berat 80kg ke atas sahaja) dari jam 530-630 petang semenanjung atau 330-430 petang semak cara pengambilan ye . . bancuh guna air sejuk peti atau suhu bilik jgn bancuh air panas atau suam kerana ia akan kembang n berlendir (fiber psyllium husk+ kaktus) . . 3 liter air kosong period leh amik mcm biasa lapar makan jgn tahan lapar . . jgn amik air karbonat air kelapa air manis yg kerap kopi (utk proses penurunan ngan lebih cepat) jangan amik pada waktu yg tidak disyorkan. ia akan menyebabkan anda akan kelaparan . . penurunan akan lebih efektif dan pantas bila anda senaman minum air kosong ngan byk . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #utrim2013 #uslim2012 #ushape2015 #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #kuruslangsing #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

96 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/s320x320/68936044_124875342187855_8391770764658505909_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=107&oh=2e8671b6c3d45a98eeb2fa37e73bf858&oe=5E76A864

Comment from :


PENGAMBILAN PERLU KONSISTEN dan MENGIKUT ATURAN MASA YG SEPATUTNYA. . . . berat 80kg ke bwh (hanya pengambilan sekali sehari diwaktu pagi . . 1 sachet + 150-200ml air sejuk peti atau air kosong bersuhu bilik BUKAN AIR SUAM BUKAN AIR PANAS. kacau larut terus minum amik ngan perut kosong . . berat 80kg ke atas perlu diambik sehari dua kali . . . waktu petang ( utk mereka yg berat 80kg ke atas sahaja) dari jam 530-630 petang semenanjung atau 330-430 petang semak cara pengambilan ye . . bancuh guna air sejuk peti atau suhu bilik jgn bancuh air panas atau suam kerana ia akan kembang n berlendir (fiber psyllium husk+ kaktus) . . 3 liter air kosong period leh amik mcm biasa lapar makan jgn tahan lapar . . jgn amik air karbonat air kelapa air manis yg kerap kopi (utk proses penurunan ngan lebih cepat) jangan amik pada waktu yg tidak disyorkan. ia akan menyebabkan anda akan kelaparan . . penurunan akan lebih efektif dan pantas bila anda senaman minum air kosong ngan byk . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #utrim2013 #uslim2012 #ushape2015 #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #kuruslangsing #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

97 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/s320x320/69646235_904744223245069_6796396944743331630_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=101&oh=067730aef7b43d9cd37a74773ddb2f27&oe=5E84C956

Comment from :


PENGAMBILAN BUAT MEREKA YG BERPUASA SUNAT ATAU GANTI . . . . PENGAMBILAN PERLU KONSISTEN dan MENGIKUT ATURAN MASA YG SEPATUTNYA. . . . berat 80kg ke bwh (hanya pengambilan sekali sehari diwaktu pagi . . sebelum bersahur atau selepas 1 sachet + 150-200ml air sejuk peti minum terus amik ngan perut kosong . . berat 80kg ke atas perlu diambik sehari dua kali . . amik waktu pagi sebelum bersahur petang berbuka semak cara pengambilan ye . . bancuh guna air sejuk peti atau suhu bilik jgn bancuh air panas atau suam kerana ia akan kembang n berlendir (fiber psyllium husk+ kaktus) . . 3 liter air kosong period leh amik mcm biasa lapar makan jgn tahan lapar . . jgn amik air karbonat air kelapa air manis yg kerap kopi (utk proses penurunan ngan lebih cepat) jangan amik pada waktu yg tidak disyorkan. ia akan menyebabkan anda akan kelaparan . . penurunan akan lebih efektif dan pantas bila anda senaman minum air kosong ngan byk . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #utrim2013 #uslim2012 #ushape2015 #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #kuruslangsing #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

102 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/s320x320/67498246_130837768179472_677478496915646258_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=104&oh=a9c849048ea949a78f61f4f07e0937d8&oe=5E711240

Comment from :


PENGAMBILAN PERLU KONSISTEN dan MENGIKUT ATURAN MASA YG SEPATUTNYA. . . . berat 80kg ke bwh (hanya pengambilan sekali sehari diwaktu pagi . . 630-730 pagi 1 sachet + 150-200ml air sejuk peti minum terus amik ngan perut kosong . . berat 80kg ke atas perlu diambik sehari dua kali . . amik waktu pagi 630-730 pagi petang 530-630ptg . . bancuh guna air sejuk peti atau suhu bilik jgn bancuh air panas atau suam kerana ia akan kembang n berlendir (fiber psyllium husk+ kaktus) . . 3 liter air kosong period leh amik mcm biasa lapar makan jgn tahan lapar . . jgn amik air karbonat air kelapa air manis yg kerap kopi (utk proses penurunan ngan lebih cepat) jangan amik pada waktu yg tidak disyorkan. ia akan menyebabkan anda akan kelaparan . . penurunan akan lebih efektif dan pantas bila anda senaman minum air kosong ngan byk . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #utrim2013 #uslim2012 #ushape2015 #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #kuruslangsing #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

111 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/s320x320/67087347_175634060141661_5947973905156779370_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=109&oh=155c2822b98824dbde139581aa431ad9&oe=5E8172F0

Comment from :


SEMASA CONSUMER QASEH SLIMMING OULS KENA KONSISTEN DARI SEGI PENGAMBILAN sekali sehari sahaja!! amik waktu pagi bukan amik waktu malam, itu konsisten pengambilan dan masa . . . sentiasa displin dan sabar tak ada yang mudah dalam proses penurunan. jika gemuk mengambil masa bertahun ni kan pulak nak kurus ambik masa jugak . . . amalkan 3 liter air kosong dan senaman ringan serta makan makanan yg seimbang . . . nak cuba qaseh slimming, grab offer sekarang . . . link ke bio @qasehslimming_booster . . . #kurustapimakan #qasehslimmingviaushape #keramat #setiawangsa #kualalumpur #malaysiaonlineshopping

112 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/c0.77.620.620a/s320x320/68789691_731167800643692_3575411344780365472_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=100&oh=550c93919c8e4d7647c0293500bc4c59&oe=5E82481A

Comment from :


Habislah kita, BOMOH SANTAU da bengang ngan stokis qaseh slimming. sebabnya toyol dia tu da kurus. . . . kan da cakap sapa suh minum jus lemon tea dari qaseh slimming. toyol pun tahu jus lemon tea dari bahan semulajadi. tak perlu nak cari KKM sgt sbbnya qaseh slimming ni jus lemon tea je!! . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #kahwin #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #makantapikurus #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

114 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/s320x320/68967773_161806131662134_3590294405378136485_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=110&oh=7dc0def5e990fc8ecb70beb46f6a5b84&oe=5E85CC6B

Comment from :


114 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/s320x320/66513601_500296507180651_7518943984838887582_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=107&oh=b8a3ce0805aecdcf080627c8965b3bab&oe=5E6E1A25

Comment from :


PENGAMBILAN PERLU KONSISTEN dan MENGIKUT ATURAN MASA YG SEPATUTNYA. . . . berat 80kg ke bwh (hanya pengambilan sekali sehari diwaktu pagi . . 630-730 pagi 1 sachet + 150-200ml air sejuk peti minum terus amik ngan perut kosong . . berat 80kg ke atas perlu diambik sehari dua kali . . amik waktu pagi 630-730 pagi petang 530-630ptg . . bancuh guna air sejuk peti atau suhu bilik jgn bancuh air panas atau suam kerana ia akan kembang n berlendir (fiber psyllium husk+ kaktus) . . 3 liter air kosong period leh amik mcm biasa lapar makan jgn tahan lapar . . jgn amik air karbonat air kelapa air manis yg kerap kopi (utk proses penurunan ngan lebih cepat) jangan amik pada waktu yg tidak disyorkan. ia akan menyebabkan anda akan kelaparan . . penurunan akan lebih efektif dan pantas bila anda senaman minum air kosong ngan byk . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #utrim2013 #uslim2012 #ushape2015 #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #kuruslangsing #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

114 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/s320x320/68829895_157648465351372_844739992520369362_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=104&oh=89d1444f1314e3d6a685349fb5494378&oe=5E85D97E

Comment from :


PENGAMBILAN PERLU KONSISTEN dan MENGIKUT ATURAN MASA YG SEPATUTNYA. . . . berat 80kg ke bwh (hanya pengambilan sekali sehari diwaktu pagi . . 630-730 pagi 1 sachet + 150-200ml air sejuk peti minum terus amik ngan perut kosong . . berat 80kg ke atas perlu diambik sehari dua kali . . amik waktu pagi 630-730 pagi petang 530-630ptg . . bancuh guna air sejuk peti atau suhu bilik jgn bancuh air panas atau suam kerana ia akan kembang n berlendir (fiber psyllium husk+ kaktus) . . 3 liter air kosong period leh amik mcm biasa lapar makan jgn tahan lapar . . jgn amik air karbonat air kelapa air manis yg kerap kopi (utk proses penurunan ngan lebih cepat) jangan amik pada waktu yg tidak disyorkan. ia akan menyebabkan anda akan kelaparan . . penurunan akan lebih efektif dan pantas bila anda senaman minum air kosong ngan byk . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #utrim2013 #uslim2012 #ushape2015 #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #kuruslangsing #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

114 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/s320x320/67194620_465113070707245_5765217208179440092_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=101&oh=ae94c06f11377f402face6c1779fe5ea&oe=5E7968C9

Comment from :


PENGAMBILAN PERLU KONSISTEN dan MENGIKUT ATURAN MASA YG SEPATUTNYA. . . . berat 80kg ke bwh (hanya pengambilan sekali sehari diwaktu pagi . . 630-730 pagi 1 sachet + 150-200ml air sejuk peti minum terus amik ngan perut kosong . . berat 80kg ke atas perlu diambik sehari dua kali . . amik waktu pagi 630-730 pagi petang 530-630ptg . . bancuh guna air sejuk peti atau suhu bilik jgn bancuh air panas atau suam kerana ia akan kembang n berlendir (fiber psyllium husk+ kaktus) . . 3 liter air kosong period leh amik mcm biasa lapar makan jgn tahan lapar . . jgn amik air karbonat air kelapa air manis yg kerap kopi (utk proses penurunan ngan lebih cepat) jangan amik pada waktu yg tidak disyorkan. ia akan menyebabkan anda akan kelaparan . . penurunan akan lebih efektif dan pantas bila anda senaman minum air kosong ngan byk . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #utrim2013 #uslim2012 #ushape2015 #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #kuruslangsing #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

114 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/c125.0.750.750a/s320x320/67508255_116263952829157_7644054921716161266_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=101&oh=aa7aa2c6366c2bc4d8dc005b3a651ba6&oe=5E8308DE

Comment from :


114 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/s320x320/67604745_686023398540362_2726093465674052947_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=102&oh=af24208981d1152c1253ef1577545610&oe=5E8A3CEC

Comment from :


114 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/c0.135.1080.1080a/s320x320/67503286_2389230501355089_3595074701305657127_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=109&oh=29069abb29163e4484a1e0d3933aac9d&oe=5E65B34D

Comment from :


dah 3 kali sis ni wat pembelian, dia anggota tentera bekerja disalah sebuah hospital angkatan tentera, katanya dia minum jus lemon ni sebab nak turunkan berat badan. . . . lost 10kg dan inci pada bulan pertama, so far mmg banyak perubahan beliau anggota tentera kene jaga BMI utk proses penyambungan perkhidmatan. harap admin sis ni berjaya dalam proses sambung khidmat nanti . . . ada nak dptkan stok qaseh slimming?? . . . . Dapatkan qaseh slimming postage free sekarang juga!! . www.wasap.my/+6019310 utk sekotak 20 sachet x 15 gram . . . FREE POSTAGE & FREE MANICUTE SET . . . LINK kt bio @qasehslimmingmalaysia @qasehslimmingmalaysia . . . #kuruscepat #kurussihat #plussizemalaysian #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #kuruslepasbersalin #juskurus #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #jelita #cod #cod&grab #kurustapimakan #igshopmalaysia #stokisdiperlukan #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #agendiperlukan

114 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/s320x320/67178230_2188386621288591_2840473459848180450_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=103&oh=fc7f6ff8dc82e5f00296e42e65dbdf43&oe=5E73061C

Comment from :


tertarik tgk gambar kartoon ni omel. ia dari hasil merahitujambu_doodle. admin suka sgt tgk . . . . kowg makan apa tghari?? wei jangan nak makan donut sgt, awak tu on diet taw. kalau awak pun makan belasah byk gula dan karbo, hbs mcmana tu?? . . . please jaga makan jugak. bkn kata xleh makan tapi awak tgk pagi tadi awak makan apa?? . . . Dapatkan qaseh slimming postage free sekarang juga!! . www.wasap.my/+6019310 utk sekotak 20 sachet x 15 gram . . . FREE POSTAGE & FREE MANICUTE SET . . . LINK kt bio @qasehslimmingmalaysia @qasehslimmingmalaysia . . . #kuruscepat #kurussihat #plussizemalaysian #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #kuruslepasbersalin #juskurus #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #jelita #cod #cod&grab #kurustapimakan #igshopmalaysia #stokisdiperlukan #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #agendiperlukan

114 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/e35/c0.135.1080.1080a/s320x320/67449207_1243376312507705_2444156598773517591_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=105&oh=2803aeb6e629f16c7177e329062c8568&oe=5E76CCF6

Comment from :


Apa yg korang rasa kalau berat tak turun tapi inci berdesup turun!! . . sampai nak kene tukar pulak tali pinggang baru . . produk kami selamat kita menurunkan berat badan dengan mengikut bahasa tubuh. bukan berdesup kang ada jatuh sakit!! . . . prinsip qaseh mudah je, 3 liter air kosong dengan konsisten. . . . Dapatkan qaseh slimming postage free sekarang juga!! . www.wasap.my/+6019310 utk sekotak 20 sachet x 15 gram . . . FREE POSTAGE & FREE MANICUTE SET . . . LINK kt bio @qasehslimmingmalaysia @qasehslimmingmalaysia . . . #kuruscepat #kurussihat #plussizemalaysian #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #kuruslepasbersalin #juskurus #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #jelita #cod #cod&grab #kurustapimakan #igshopmalaysia #stokisdiperlukan #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #agendiperlukan

114 Days ago