Photos of kurustapimakan


https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/vp/ec94cb84d79229bd88a6494abfc13e62/5DFA6B40/t51.2885-15/e35/s320x320/67498246_130837768179472_677478496915646258_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com

Comment from :


PENGAMBILAN PERLU KONSISTEN dan MENGIKUT ATURAN MASA YG SEPATUTNYA. . . . berat 80kg ke bwh (hanya pengambilan sekali sehari diwaktu pagi . . 630-730 pagi 1 sachet + 150-200ml air sejuk peti minum terus amik ngan perut kosong . . berat 80kg ke atas perlu diambik sehari dua kali . . amik waktu pagi 630-730 pagi petang 530-630ptg . . bancuh guna air sejuk peti atau suhu bilik jgn bancuh air panas atau suam kerana ia akan kembang n berlendir (fiber psyllium husk+ kaktus) . . 3 liter air kosong period leh amik mcm biasa lapar makan jgn tahan lapar . . jgn amik air karbonat air kelapa air manis yg kerap kopi (utk proses penurunan ngan lebih cepat) jangan amik pada waktu yg tidak disyorkan. ia akan menyebabkan anda akan kelaparan . . penurunan akan lebih efektif dan pantas bila anda senaman minum air kosong ngan byk . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #utrim2013 #uslim2012 #ushape2015 #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #kuruslangsing #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

2 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/vp/db8f9c517510b32ee228edfac808eb65/5E0ACBF0/t51.2885-15/e35/s320x320/67087347_175634060141661_5947973905156779370_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com

Comment from :


SEMASA CONSUMER QASEH SLIMMING OULS KENA KONSISTEN DARI SEGI PENGAMBILAN sekali sehari sahaja!! amik waktu pagi bukan amik waktu malam, itu konsisten pengambilan dan masa . . . sentiasa displin dan sabar tak ada yang mudah dalam proses penurunan. jika gemuk mengambil masa bertahun ni kan pulak nak kurus ambik masa jugak . . . amalkan 3 liter air kosong dan senaman ringan serta makan makanan yg seimbang . . . nak cuba qaseh slimming, grab offer sekarang . . . link ke bio @qasehslimming_booster . . . #kurustapimakan #qasehslimmingviaushape #keramat #setiawangsa #kualalumpur #malaysiaonlineshopping

3 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/vp/8b73b765dd8f64bf13c871d6d3ed62e7/5E0BA11A/t51.2885-15/e35/c0.77.620.620a/s320x320/68789691_731167800643692_3575411344780365472_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com

Comment from :


Habislah kita, BOMOH SANTAU da bengang ngan stokis qaseh slimming. sebabnya toyol dia tu da kurus. . . . kan da cakap sapa suh minum jus lemon tea dari qaseh slimming. toyol pun tahu jus lemon tea dari bahan semulajadi. tak perlu nak cari KKM sgt sbbnya qaseh slimming ni jus lemon tea je!! . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #kahwin #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #makantapikurus #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

4 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/vp/9c81ed0e10d34ee4c9a0147840aca30d/5E0F256B/t51.2885-15/e35/s320x320/68967773_161806131662134_3590294405378136485_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com

Comment from :


4 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/vp/ca50e7013c8aa0cf3f139ceeb00a3603/5DF77325/t51.2885-15/e35/s320x320/66513601_500296507180651_7518943984838887582_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com

Comment from :


PENGAMBILAN PERLU KONSISTEN dan MENGIKUT ATURAN MASA YG SEPATUTNYA. . . . berat 80kg ke bwh (hanya pengambilan sekali sehari diwaktu pagi . . 630-730 pagi 1 sachet + 150-200ml air sejuk peti minum terus amik ngan perut kosong . . berat 80kg ke atas perlu diambik sehari dua kali . . amik waktu pagi 630-730 pagi petang 530-630ptg . . bancuh guna air sejuk peti atau suhu bilik jgn bancuh air panas atau suam kerana ia akan kembang n berlendir (fiber psyllium husk+ kaktus) . . 3 liter air kosong period leh amik mcm biasa lapar makan jgn tahan lapar . . jgn amik air karbonat air kelapa air manis yg kerap kopi (utk proses penurunan ngan lebih cepat) jangan amik pada waktu yg tidak disyorkan. ia akan menyebabkan anda akan kelaparan . . penurunan akan lebih efektif dan pantas bila anda senaman minum air kosong ngan byk . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #utrim2013 #uslim2012 #ushape2015 #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #kuruslangsing #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

5 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/vp/841a1800eb9637ef7cb1266d18cc6705/5E0F327E/t51.2885-15/e35/s320x320/68829895_157648465351372_844739992520369362_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com

Comment from :


PENGAMBILAN PERLU KONSISTEN dan MENGIKUT ATURAN MASA YG SEPATUTNYA. . . . berat 80kg ke bwh (hanya pengambilan sekali sehari diwaktu pagi . . 630-730 pagi 1 sachet + 150-200ml air sejuk peti minum terus amik ngan perut kosong . . berat 80kg ke atas perlu diambik sehari dua kali . . amik waktu pagi 630-730 pagi petang 530-630ptg . . bancuh guna air sejuk peti atau suhu bilik jgn bancuh air panas atau suam kerana ia akan kembang n berlendir (fiber psyllium husk+ kaktus) . . 3 liter air kosong period leh amik mcm biasa lapar makan jgn tahan lapar . . jgn amik air karbonat air kelapa air manis yg kerap kopi (utk proses penurunan ngan lebih cepat) jangan amik pada waktu yg tidak disyorkan. ia akan menyebabkan anda akan kelaparan . . penurunan akan lebih efektif dan pantas bila anda senaman minum air kosong ngan byk . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #utrim2013 #uslim2012 #ushape2015 #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #kuruslangsing #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

5 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/vp/e862fb73b837f372e09e27164800cc9d/5DDB34C9/t51.2885-15/e35/s320x320/67194620_465113070707245_5765217208179440092_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com

Comment from :


PENGAMBILAN PERLU KONSISTEN dan MENGIKUT ATURAN MASA YG SEPATUTNYA. . . . berat 80kg ke bwh (hanya pengambilan sekali sehari diwaktu pagi . . 630-730 pagi 1 sachet + 150-200ml air sejuk peti minum terus amik ngan perut kosong . . berat 80kg ke atas perlu diambik sehari dua kali . . amik waktu pagi 630-730 pagi petang 530-630ptg . . bancuh guna air sejuk peti atau suhu bilik jgn bancuh air panas atau suam kerana ia akan kembang n berlendir (fiber psyllium husk+ kaktus) . . 3 liter air kosong period leh amik mcm biasa lapar makan jgn tahan lapar . . jgn amik air karbonat air kelapa air manis yg kerap kopi (utk proses penurunan ngan lebih cepat) jangan amik pada waktu yg tidak disyorkan. ia akan menyebabkan anda akan kelaparan . . penurunan akan lebih efektif dan pantas bila anda senaman minum air kosong ngan byk . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #utrim2013 #uslim2012 #ushape2015 #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #kuruslangsing #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

5 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/vp/b9c1d3da19083bfed75c538882f4b687/5E0C61DE/t51.2885-15/e35/c125.0.750.750a/s320x320/67508255_116263952829157_7644054921716161266_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com

Comment from :


5 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/vp/a06104d8f7416681bf55d8c152742156/5E1395EC/t51.2885-15/e35/s320x320/67604745_686023398540362_2726093465674052947_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com

Comment from :


5 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/vp/ae8d5d997cb5d4c64f607d6c658642d4/5DEF0C4D/t51.2885-15/e35/c0.135.1080.1080a/s320x320/67503286_2389230501355089_3595074701305657127_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com

Comment from :


dah 3 kali sis ni wat pembelian, dia anggota tentera bekerja disalah sebuah hospital angkatan tentera, katanya dia minum jus lemon ni sebab nak turunkan berat badan. . . . lost 10kg dan inci pada bulan pertama, so far mmg banyak perubahan beliau anggota tentera kene jaga BMI utk proses penyambungan perkhidmatan. harap admin sis ni berjaya dalam proses sambung khidmat nanti . . . ada nak dptkan stok qaseh slimming?? . . . . Dapatkan qaseh slimming postage free sekarang juga!! . www.wasap.my/+6019310 utk sekotak 20 sachet x 15 gram . . . FREE POSTAGE & FREE MANICUTE SET . . . LINK kt bio @qasehslimmingmalaysia @qasehslimmingmalaysia . . . #kuruscepat #kurussihat #plussizemalaysian #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #kuruslepasbersalin #juskurus #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #jelita #cod #cod&grab #kurustapimakan #igshopmalaysia #stokisdiperlukan #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #agendiperlukan

5 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/vp/2e814d4e189f6a0fdc13a62789b9ea04/5DD4D21C/t51.2885-15/e35/s320x320/67178230_2188386621288591_2840473459848180450_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com

Comment from :


tertarik tgk gambar kartoon ni omel. ia dari hasil merahitujambu_doodle. admin suka sgt tgk . . . . kowg makan apa tghari?? wei jangan nak makan donut sgt, awak tu on diet taw. kalau awak pun makan belasah byk gula dan karbo, hbs mcmana tu?? . . . please jaga makan jugak. bkn kata xleh makan tapi awak tgk pagi tadi awak makan apa?? . . . Dapatkan qaseh slimming postage free sekarang juga!! . www.wasap.my/+6019310 utk sekotak 20 sachet x 15 gram . . . FREE POSTAGE & FREE MANICUTE SET . . . LINK kt bio @qasehslimmingmalaysia @qasehslimmingmalaysia . . . #kuruscepat #kurussihat #plussizemalaysian #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #kuruslepasbersalin #juskurus #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #jelita #cod #cod&grab #kurustapimakan #igshopmalaysia #stokisdiperlukan #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #agendiperlukan

5 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/vp/ab4ff3e26ecc06c407db89a68d08dc81/5DD898F6/t51.2885-15/e35/c0.135.1080.1080a/s320x320/67449207_1243376312507705_2444156598773517591_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com

Comment from :


Apa yg korang rasa kalau berat tak turun tapi inci berdesup turun!! . . sampai nak kene tukar pulak tali pinggang baru . . produk kami selamat kita menurunkan berat badan dengan mengikut bahasa tubuh. bukan berdesup kang ada jatuh sakit!! . . . prinsip qaseh mudah je, 3 liter air kosong dengan konsisten. . . . Dapatkan qaseh slimming postage free sekarang juga!! . www.wasap.my/+6019310 utk sekotak 20 sachet x 15 gram . . . FREE POSTAGE & FREE MANICUTE SET . . . LINK kt bio @qasehslimmingmalaysia @qasehslimmingmalaysia . . . #kuruscepat #kurussihat #plussizemalaysian #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #kuruslepasbersalin #juskurus #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #jelita #cod #cod&grab #kurustapimakan #igshopmalaysia #stokisdiperlukan #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #agendiperlukan

5 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/vp/892b743aca112ca8a0e037ef5dd23dff/5DD6A574/t51.2885-15/e35/c0.73.793.793a/s320x320/67135290_506396043469465_5519622421729651099_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com

Comment from :


Good job Qaseh sliming Testimoni ibu cantik dari Indonesia yang berhasil menurunkan berat badan dari 79 kg menjadi 76.5 kg dlm waktu 10 hari . . Untuk Mendapatkan hasil yg cepat, perbanyak makan sayur, buah, Minum air putih cukup🍊🍌🍎🥦🥛 . . 💋Hindari Minum coffee, dan yg manis2 . . Caiyooooo💪💪💪💪 SLIMINGLOVERS BATAM INDONESIA👏👏👏 . . STOKIS DIPERLUKAN RM50 AGEN DIPERLUKAN RM25 DROPSHIP DIPERLUKAN RM15 (jika ada sale kita akan kurangkan ke RM10) . . . utk pertanyaan boleh whatsapp ke www.wasap.my/+60193105470/+ terus kt bio @qasehslimmingmalaysia @qasehslimmingmalaysia . . . . #kuruscepat #kurussihat #plussizemalaysian #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #kuruslepasbersalin #juskurus #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #jelita #cod #cod&grab #kurustapimakan #igshopmalaysia #stokisdiperlukan #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #agendiperlukan

5 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/vp/7721ef31074b234d45fb3df328a98192/5DD68E1D/t51.2885-15/e35/s320x320/66659125_2494147174150581_4892796753295423540_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com

Comment from :


Asal stok masuk admin xsempat nak snap gambar, once kita pakai gambar lama je la, asal pagi ni da restok utk anak didik yg lain . . . STOKIS DIPERLUKAN RM50 AGEN DIPERLUKAN RM25 DROPSHIP DIPERLUKAN RM15 (jika ada sale kita akan kurangkan ke RM10) . . . utk pertanyaan boleh whatsapp ke www.wasap.my/+60193105470/+ terus kt bio @qasehslimmingmalaysia @qasehslimmingmalaysia . . . . #kuruscepat #kurussihat #plussizemalaysian #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #kuruslepasbersalin #juskurus #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #jelita #cod #cod&grab #kurustapimakan #igshopmalaysia #stokisdiperlukan #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #agendiperlukan

5 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/vp/0f8d82c282b4c45ad7f124e9e87d3bb2/5E0D2C22/t51.2885-15/e35/s320x320/67772517_105880470664457_4021391700119929465_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com

Comment from :


TOLONG JANGAN MINUM JUS NI KALAU TAK NAK HILANG BERAT BADAN. kENAPA? SEBAB..... . 🤙Ramai cakap bila minum qaseh selera makan kurang, tengok nasi pun dah tak pelik 🤙Ramai cakap minum qaseh, baju2 lama boleh pakai semula 🤙Ramai cakap minum jus ni banyak dapat turunkan berat badan . Dah tu kalau ramai dah cakap, anda tunggu apa lagi? jom order sekarang. . postage free taw, jangan menyesal. limmited offer ni . Dapatkan qaseh slimming postage free sekarang juga!! . www.wasap.my/+6019310 utk sekotak 20 sachet x 15 gram . . . FREE POSTAGE & FREE MANICUTE SET . . . LINK kt bio @qasehslimmingmalaysia @qasehslimmingmalaysia . . . #kuruscepat #kurussihat #plussizemalaysian #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #kuruslepasbersalin #juskurus #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #jelita #cod #cod&grab #kurustapimakan #igshopmalaysia #stokisdiperlukan #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #agendiperlukan

6 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/vp/56cac978f09a23b7a3565ca0bbeb083a/5E147829/t51.2885-15/e35/s320x320/66712017_369987943936685_2209952941456882730_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com

Comment from :


📣Testimoni 📣 Testimoni 📣 . SEBELUM DAN SELEPAS WOW 😱 . qaseh slimming diformulasi khas untuk Membakar, Mencairkan, Membuang lemak-lemak tepu yang terdapat dalam badan anda dalam masa 20 hari !! . Tak percaya?? boleh lihat testimoni dipostkan Macam tak percayakan?? . Beliau sudah, anda bila lagi?? Nak cuba jus lemon tea?? Nak saya bantu anda kurus sebelum akhir tahun? Whatsapp saya sekarang !! . no tel : 019-3105470 www.wasap.my/+6019 utk 20 sachet x 15gram pengambilan 20 hari . . . FREE POSTAGE & FREE GIFT . . . 📱0193105470 utk keterangan lanjut cara pengambilan QASEH SLIMMING MALAYSIA . . . Meh whatsapp cepat. http://www.wasap.my/+60 di bio tanpa save number @qasehslimmingmalaysia @qasehslimmingmalaysia . . . #kuruscepat #kurussihat #plussizemalaysian #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #kuruslepasbersalin #juskurus #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #jelita #cod #cod&grab #kurustapimakan #igshopmalaysia #stokisdiperlukan #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #agendiperlukan

6 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/vp/b56e27ec02485000614820a6ecea5363/5DDCF6A5/t51.2885-15/e35/s320x320/67268274_167921850919487_6900098995313834208_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com

Comment from :


📣Testimoni 📣 Testimoni 📣 . TERUJA DENGAN FORMULASI QASEH 😱 . qaseh slimming diformulasi khas untuk Membakar, Mencairkan, Membuang lemak-lemak tepu yang terdapat dalam badan anda dalam masa 20 hari !! . Tak percaya?? boleh lihat testimoni dipostkan Macam tak percayakan?? . Beliau sudah, anda bila lagi?? Nak cuba jus lemon tea?? Nak saya bantu anda kurus sebelum akhir tahun? Whatsapp saya sekarang !! . no tel : 019-3105470 www.wasap.my/+6019 utk 20 sachet x 15gram pengambilan 20 hari . . . FREE POSTAGE & FREE GIFT . . . 📱0193105470 utk keterangan lanjut cara pengambilan QASEH SLIMMING MALAYSIA . . . Meh whatsapp cepat. http://www.wasap.my/+60 di bio tanpa save number @qasehslimmingmalaysia @qasehslimmingmalaysia . . . #kuruscepat #kurussihat #plussizemalaysian #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #kuruslepasbersalin #juskurus #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #jelita #cod #cod&grab #kurustapimakan #igshopmalaysia #stokisdiperlukan #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #agendiperlukan

6 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/vp/6b4174011e05f7b832b872378612380e/5DDAA190/t51.2885-15/e35/s320x320/66805064_184050145953076_755505304500538618_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com

Comment from :


Habis sekotak turun 10kg! . . . RM150 utk 20 sachet x 15gram pengambilan 20 hari . . . FREE POSTAGE & FREE GIFT . . . 📱0193105470 utk keterangan lanjut cara pengambilan QASEH SLIMMING MALAYSIA . . . Meh whatsapp cepat. http://www.wasap.my/+60 di bio tanpa save number @qasehslimmingmalaysia @qasehslimmingmalaysia . . . #kuruscepat #kurussihat #plussizemalaysian #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #kuruslepasbersalin #juskurus #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #jelita #cod #cod&grab #kurustapimakan #igshopmalaysia #stokisdiperlukan #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #agendiperlukan

7 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/vp/e8eee54bbe4cd664adbc238139fb3871/5DD6589D/t51.2885-15/e35/c123.0.595.595a/s320x320/67763554_117104386039278_4887885238720387507_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com

Comment from :


⤵️ PENGAMBILAN PERLU KONSISTEN dan MENGIKUT ATURAN MASA YG SEPATUTNYA . . . berat 80kg ke bwh (hanya pengambilan sekali sehari diwaktu pagi . . 630-730 pagi 1 sachet + 150-200ml air sejuk peti minum terus amik ngan perut kosong . . berat 80kg ke atas perlu diambik sehari dua kali . . amik waktu pagi 630-730 pagi petang 530-630ptg . . bancuh guna air sejuk peti atau suhu bilik jgn bancuh air panas atau suam kerana ia akan kembang n berlendir (fiber psyllium husk+ kaktus) . . 3 liter air kosong period leh amik mcm biasa lapar makan jgn tahan lapar . . jgn amik air karbonat air kelapa air manis yg kerap kopi (utk proses penurunan ngan lebih cepat) jangan amik pada waktu yg tidak disyorkan. ia akan menyebabkan anda akan kelaparan . . penurunan akan lebih efektif dan pantas bila anda senaman minum air kosong ngan byk . . . #kuruscepat #kurussihat #plussizemalaysian #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #kuruslepasbersalin #juskurus #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #jelita #cod #cod&grab #kurustapimakan #igshopmalaysia #stokisdiperlukan #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #agendiperlukan

7 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/vp/01d2580c965e2767958eea3c62185602/5DE04E60/t51.2885-15/e35/s320x320/69233513_359915831573658_5248238376792680519_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com

Comment from :


mula-mula mencuba bila cuba terus jatuh cinta. rumusan bukanlah calangx kita menggunakan bahan yg terpilih dari gred premium . . . RM150 utk 20 sachet x 15gram pengambilan 20 hari . . . FREE POSTAGE & FREE GIFT . . . 📱0193105470 utk keterangan lanjut cara pengambilan QASEH SLIMMING MALAYSIA . . . Meh whatsapp cepat. http://www.wasap.my/+60 di bio tanpa save number @qasehslimmingmalaysia @qasehslimmingmalaysia . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #utrim2013 #uslim2012 #ushape2015 #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #jelita #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

7 Days ago

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/vp/8eee8058e708f58f154350ba9efc1f55/5E10810E/t51.2885-15/e35/s320x320/66428591_250661862571958_2355601798516775627_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com

Comment from :


bila pelanggan pepagi da whatsapp info teruja dengan formula @qasehslimmingmalaysia kami membuat formulasi dengan rumusan yg terpilih tanpa memasukkan bahan terlarang agar penurunan secara semulajadi dan sihat tanpa menganggu sistem dalam tubuh bdn anda . . . tanpa perlu berdiet tanpa bersusah payah senaman yg memenatkan tak perlu tahan lapar! . . . RM150 utk 20 sachet x 15gram pengambilan 20 hari . . . FREE POSTAGE & FREE GIFT . . . 📱0193105470 utk keterangan lanjut cara pengambilan QASEH SLIMMING MALAYSIA . . . Meh whatsapp cepat. http://www.wasap.my/+60 di bio tanpa save number @qasehslimmingmalaysia @qasehslimmingmalaysia . . . #kuruscepat #kurussihat #plussize #kuruscantik #pengantin #bertunang #kurustanpadiet #produkutrim #utrim2013 #uslim2012 #ushape2015 #kuruslangsing #langsingcepat #makantapikurus #kurusselamat #kurusmudah #ultratrim2013 #jelita #kurustapimakan #igshopmalaysia #igdaily #igmalaysiashop #malaysiaonlineshopping #produklangsing #jusdiet #kurusbadan

7 Days ago